sunnuntai 12. joulukuuta 2010

Älä osta mitään Fenestralta!

Finndomolle lähetin reklamaation ulko-ovesta taannoin ja he osoittivat sen suoraan Fenestralle. Tuolta tuli erittäin epämiellyttävä sähköposti ensimmäisenä yhteydenottona jossa käskettiin tehdä vaikka sun mitä ja sähköposti oli alunperinkin erittäin syyttävään ja alistavaan sävyyn kirjoitettu.

Lähetin heille kuitenkin pyynnöstä esim. kuvia ja kirjallisen reklamaation mutta vielä mitä, eipä auttanut!
Sieltä tuli vastaus:

"Arvoisa asiakkaamme....

...kuvassa näkyvästä kolhusta ei ole nähtävissä että se olisi Fenestran ovessa... ovet voivat olla kieroja 5mm Fenestran standardien mukaan...

.... reklamaatio on Fenestran osalta käsitelty"

Uhkasivat jopa tarkastusmaksuilla, kuin HKL:n tarkastaja ikään, mikäli tulevat itse tarkistamaan ovet. Osaan minäkin: minun tuntiliksa on 50e/h sähköposteista ja valokuvista, lähetän laskun heille!

Siis mitä ihmettä! En todellakaan ole koskaan ollut, enkä aio koskaan tullakaan Fenestran asiakkaaksi. Jos olisin talopakettia valitessa tiennyt että ovet ovat Fenestran, olisin ottanut talon ilman ulko-ovia. No, vastasin sähköpostiin että en ole teidän asiakkaanne ja olen kauppakumppanilleni reklamoinut aiheesta, hoitakaa asia keskenänne parhaaksi katsomallanne tavalla. Lupasin myös kertoa hyvästä palvelusta mielelläni eteenpäin, joten tässä tulee.

Sitä saa mitä tilaa.

Finndomolta reklamaatiovastaava olikin nopeasti yhteydessä minuun, kävi jo katsomassa oven ja lupasi hoitaa asian pois. Näin homman pitää toimiakin! Ilman asiakkaan syyllistämistä. Täydellistä palvelua, tällä kertaa.

Tämä päivä menikin siivotessa ja kasasin tuon sirkkelin, johon tuhraantuikin aikaa lähes 2 tuntia. Muutamia sähkövetoja tuli myös tehtyä.

3 kommenttia:

  1. Meilläkin on Fenestralta tulleissa ovissa ja ikkunoissa laatu ongelmia, ovat kylläkin luvanneet tulla korjaamaan virheet n. kuukausi sitten, ei vaan ole vielä kuulunut. Ikkunoissa listoja repsotti ja ovissa näyttää olevan kolhuja, tosin oven yläreunassa joka ei näy.

    VastaaPoista
  2. ei voi, kun ihmetellä miten teille sattuu kaikki tällänen sonta teidän projektissa. melkein tulee paha mieli asiasta. noh, onneksi finndomo hoiti tämän asian hienosti.

    VastaaPoista
  3. Olen todella pahoillani puolestanne, että teille käy kaikki kurjat jutut :( Tsemppiä!

    Rhodelab: Vaatikaa ihmeessä priimaa. Kaverillani oli Teritalon toimituksessa tullut yhteen oveen otdella pieni naarmu, joka hädin tuskin näkyi, niin silti heille on toimitettu uusi ovi. Eihän kukaan halua, että uusi on jo käytetyn näköinen.

    VastaaPoista